Piagam Pelanggan

  1. Memastikan aduan kerosakan dari pelanggan diberi respon dalam tempoh 1 jam dari masa penerimaan aduan.
  2. Memastikan permohonan kerja-kerja ubahsuai dan naiktaraf dilaksanakan dalam tempoh 6 bulan selepas kelulusan Jawatankuasa Ubahsuai Dalaman/Luaran (JKUD) UiTM.
  3. Memastikan gangguan bekalan elektrik dipulihkan dalam masa 2 jam dari masa penerimaan aduan.
  4. Memastikan setiap pelanggan memperolehi layanan dan perkhidmatan yang terbaik.
  5. Memastikan kemudahan fizikal dan infrastruktur selamat dan kondusif kepada warga kampus dan tetamu / pelawat.

Maklumat Perhubungan

Perlukan bantuan? Hubungi staf sokongan

604-5623483

uitmbertam@bertam.uitm.edu.my

Waktu Perkhidmatan :
8.00 Pagi - 5.00 Petang